پیشنهادات و انتقادات

صنایع غذایی بهروز نیک همواره بر این اصل متمرکز بوده که رضایت مشتری مهمترین محور تصمیم گیری ها باید باشد. بر همین اصل واحد صدای مشتری همواره پاسخگوی سوالات و شنونده انتقادات سازنده شما مصرف کنندگان گرامی میباشد.

  در صورتی که محصولی از ما  خریداری نموده اید,  و به هر دلیلی رضایت شما  جلب نشده است لطفا  اینجا کلیک نمایید.

در صورتی که نظر یا پیشنهادی در خصوص ما دارید؛ لطفا اینجا را کلیک نمایید.

 درصورتی که مایل هستید نظر خود را تلفنی با کارشناس صدای مشتری در میان بگذارید لطفا اینجا کلیک کنید.

  • انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

  • نظر سنجی

  • معرفی تصویری بهروز

  • کنترل کیفیت

    QC

  • برنامه ریزی

    Planing

  • فروشگاه اینترنتی

    E-Shop

  • R & D centers

    title